Miten nämä Rantalaisella toteutuvat?

19.04.2021

Rantalaisen markkinointi on hyvin suoraa. Toki tämä on hyvä asia, sillä kun puhutaan luotettavasta yrityksestä, ei saa tulla epämääräistä mainontaa, koska se vaikuttaa yrityksen kuvaan automaattisesti.  

Markkinointitiimi hoitaa kaikki lainsäädännön mukaisesti Rantalaisella.

Heillä on omat markkinointi tiimit, jotka hoitavat markkinoinnin sääntöjen mukaisesti. Sertifioiduilla ammattilaisillakin voi tulla huteja, mutta silloin onkin hyvä kääntyä säännöksien puoleen ja olla varma siitä mitä tekee.

Taloushallinnon alalla markkinoinnissa on hyvä ottaa erityisesti huomioon, että mitä markkinoi ja miten. Ei pidä puhua ohi suunsa ja pitää olla kyky vastaamaan mainottua asiaa.

Viime vuosina toimialan myynti ja markkinointi ovat kuitenkin muuttuneet aktiivisemman tarjoamisen suuntaan, kun tilitoimistot ovat siirtyneet samaan markkinatodellisuuteen kuin muutkin toimialat, sanoo johtaja Kimmo Martikainen Rantalaiselta. 

Hän pitää silti tärkeänä toimialan kannalta, että tilitoimistot suhtautuvat asiakkaisiinsa reilusti.

Asiakasyritykset ovat hyvin erilaisia ja kaikki asiakkaat eivät osaa syvällisesti talousasioita. Tilitoimiston pitää kyetä arvioimaan, millaisia palveluja ja talousinformaatiota asiakas tarvitsee, jotta hän ei pety odotuksissaan. Syynä taloushallintopalveluiden kilpailuttamiseen voi olla pettymys palvelun laatuun tai hintaan. Kimmokkeena voi toimia myös lisääntynyt markkinointi, joka sekoittaa pakkaa. 

Emmi Kaunisto - analysoiva blogi
Kaikki oikeudet pidätetään 2021
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita