ASIAKASKOKEMUS

Rantalaisella asiakaspalautteet ovat isossa roolissa ja näkyvillä. Kuitenkin joissain yrityksissä asiakaspalautteet ovat piilotettua tietoa, joka osaltaan aiheuttaa epäilyksiäkin. Monessa palvelussa asiakaspalautteet ovat iso osa valitsetko ylipäätään palvelua. Niiden kanssa ei saa olla myöskään liian sinisilmäinen, on niitä keksittyjäkin.

Alla näemme muutamat Rantalaisen asiakaspalautteet.

"Haimme isoa palveluntuottajaa, jolla on paitsi asiantuntemusta ja toimitusvarmuutta myös kokemusta prosessien kehittämisestä ja automatisoinnista. "

Jonna Vaarnanen

Talouspäällikkö, Suomen Palloliitto

""Annamme arvoa sille, että tilitoimisto tuntee asiakkaansa toiminnan hyvin." "


Sakari Pasanen

Toimitusjohtaja

" Yrittäjän sparraaminen ja liiketoiminnassa tukeminen kuuluvat Rantalaisella kokonaisuuteen. Jokaisesta neuvosta ei tarvitse maksaa erikseen vaan ne ovat osa palvelua."

Tuomo Forsell

yrittäjä ja toimitusjohtaja

Niin opettavaista kuin asiakaspalaute voi ollakin, se ei välttämättä kerro koko totuutta. Kuten on selvää, suuri massa jättää palautteen kokonaan antamatta. Palaute voi myös joskus antaa vääränlaista suuntaa palvelun kehittämiseen, silläasiakas voi esittää ratkaisuvaihtoehtoja, jotka eivät kuitenkaan loppujen lopuksi toimi. Asiakkaat voivat esimerkiksi pyytää kuntaa järjestämään toimintaa, johon he eivät kuitenkaan sitten osallistu kun toiminta on tarjolla. Siksi kannattaa välillä miettiä, että ollaanko hoitamassa oiretta vai tunnetaanko syvemmällä oleva syy oireisiin

Rantalaisen asiakaspolku/ostoprosessi:


1. Olen 25 vuotias nainen Tampereelta. Minulla on kampaamo ja nyt töitä riittää mukavasti, joten haluan kirjanpitäjän hoitamaan yrityksen talouttani kokonaan.

2. Ensin lähden googlaamaan hyvää kirjanpitäjää. Rantalainen ei meinaa tulla esiin vaihtoehdoissa, kaikkia muita tilitoimistoja kyllä. "hyvä kirjanpitäjä tampere" "tilitoimistot tampere" "hyvä kirjanpitäjä"  yms.

3. Lopulta Rantalainen tulee ilmi yrittäjä ystäväni kautta, netissä se ei tullut vastaan.

4. Tutustun heihin netistä ja löydän sähköisen taloushallinnon. Se on yksinkertaisesti selitettynä kivoilla visuaalisilla kuvilla ja saamme yhteyttä helposti yhdestä samasta sovelluksesta! Hei täähän sopii mulle, herää mielessä. Fiksun oloinen sivusto ja hyvät asiakaspalautteet. Latautuu ja toimii täysin viivettä.

5. Soitan heti huomenna tuonne! Sillon kysyn hinnasta. Tässä tilanteessa se sopii! Hinnastoa ei mitenkään saa netistä kaikki pitää soittaa asijantuntijan kautta... hieman harmi, sillä olisi kiva suoraa verkosta vertailla hintoja, mutta ymmärrän tätä on vaikea hinnoitella kiinteillä hinnoilla, koska hommaa on kaikilla yrityksillä eri määrä.

6. Aloitamme aloituskokouksella missä sovimme kaikesta. Hyvin helppoa ja näistä prosesseista luinkin jo netistä, koska sivut oli hyvin informatiiviset tiesin jo osaltani mihin ryhdyn.

7. Ohjelmiston käyttöönotto missä harjoittelemme toiminnan asijantuntijan kanssa. Sekä käyttökoulutus

8. Valmista! Jos tulee ongelmia voi ottaa suoraan yhteyttä omaan kirjanpitäjään. Oma kirjanpitäjä helpottaa kaikkea, kun on vain yksi ihminen kene  knassa asioid ja vastaus tulee nopeasti.

9. Aikaa menee tähän ja joutuu tapaamaan pariin otteeseen, mutta sitten kaiken voi hoitaa hyvin netissä, kun kerralla näkee vaivan. Kivan digitaalista sillä kirjanpitosovelluksen kautta hoidetaan asiointi.


Kokonaisuudessaan Rantalaisen digitalisaatio on ihan huippu luokkaansa eikä paikalleen jämähtänyttä paperista kirjanpitoa.




Emmi Kaunisto - analysoiva blogi
Kaikki oikeudet pidätetään 2021
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita